MediaWatch

Mediebureauer: Ny annoncevaluta er vejen frem

JP/Pols nye annoncevaluta garanterer, at læserne bliver eksponeret for annoncer i et bestemt antal sekunder. Det er et skridt i den rigtige retning for digital annoncering, lyder det fra mediebureauer.

Skærmbillede fra eb.dk

JP/Politikens Hus lancerede i sidste uge en ny valuta for digital annoncering. Fremover vil Politiken, Jyllands-Posten og Ekstra Bladet sælge tidsbaseret annoncering. Det betyder, at medierne garanterer, at læserne bliver eksponeret for annoncer i et bestemt antal sekunder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs