MediaWatch

Norske mediebureauer afviser annonce-snyd

Annoncørerne må også selv tage ansvar for manglende viden om programmatic - den nye form for automatiseret annonceindkøb - lyder det fra digital direktør.

"Svært mange annoncører nærer en øget grad af mistro til sine mediebureauer," lød det bl.a. i mandagens kronik skrevet af chefen for den norske annoncørforening på Kampanje.com.

Indlæget blev bragt i forbindelse med en endnu ikke offentliggjort undersøgelse i Norge - "Den store annoncørundersøgelse 2016" - som allerede nu har skabt debat.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs