Annoncører er bekymrede for programmatic-snyd

Den stigende brug af automatiseret annonceindkøb sætter tilliden til mediebureauerne på prøve i Norge, viser ny rapport ifølge annoncørforening.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Norske annoncører er bekymrede for, at den stigende brug af automatiseret annonceindkøb også fører til stigende svindel med de penge, som de lægger i hænderne på mediebuerauer. Det skriver Kampanje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også