Annoncører er bekymrede for programmatic-snyd
![Foto: Colourbox](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6530482.ece/ALTERNATES/schema-16_9/COLOURBOX3569215.jpg)
Norske annoncører er bekymrede for, at den stigende brug af automatiseret annonceindkøb også fører til stigende svindel med de penge, som de lægger i hænderne på mediebuerauer. Det skriver Kampanje.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tipsbladet overvejer flere magasiner efter salgsvækst
For abonnenter
Analyse: 29 pct bruger adblocker på computeren
For abonnenter