MediaWatch

Tipsbladet overvejer flere magasiner efter salgsvækst

Sportmediet melder om flyvende annoncesalg i trykte magasiner og kigger på at sende flere af den slags i trykken.

Tipsbladet udgiver bl.a. et magasin om Tour de France. Billedet her er fra den afsluttende etape af 2015-udgaven af etapeløbet. | Foto: Christophe Ena/AP/Polfoto/Arkiv

Er det en god ide i at skrue op for printprodukterne i en mere og mere digital medieverden?

Ja, det er det, hvis man spørger Tipsbladet. Sportsmediet udgiver en række trykte magasiner i forbindelse med store sportsbegivenheder. Senest har GB Grafisk, der står bag den trykte udgave af Tipsbladet, i samarbejde med Ekstra Bladet sendt et magasin om cykelløbet Tour de France på gaden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs