Analyse: 29 pct bruger adblocker på computeren

Næsten hver tredje dansker blokerer annoncer på desktop, mens tallet er noget lavere for mobiltelefoner, viser undersøgelse. De danske tal er i den lave ende set i nordisk perspektiv.
Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv
Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv

29 pct. af danskerne bruger adblocker på deres computer, mens det tilsvarende tal for mobiltelefoner er 8 pct. Det viser en undersøgelse fra analysefirmaet Mediavision, der bygger på svar fra 1100 tilfældigt udvalgte danskere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også