MediaWatch

Analyse: 29 pct bruger adblocker på computeren

Næsten hver tredje dansker blokerer annoncer på desktop, mens tallet er noget lavere for mobiltelefoner, viser undersøgelse. De danske tal er i den lave ende set i nordisk perspektiv.

Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv

29 pct. af danskerne bruger adblocker på deres computer, mens det tilsvarende tal for mobiltelefoner er 8 pct. Det viser en undersøgelse fra analysefirmaet Mediavision, der bygger på svar fra 1100 tilfældigt udvalgte danskere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs