Frontmedia sikrer sig endnu en ny kunde

Ældre Sagen vælger at lægge annoncesalget hos Frontmedia efter en relancering af organisationens medlemsblad.
Foto: Screenshot af Ældre Sagens medlemsblad
Foto: Screenshot af Ældre Sagens medlemsblad

Ældre Sagen har valgt at sige farvel til DG Media og vil i stedet lægge annoncesalget til organisationens medlemsblad i hænderne på Frontmedia. Det oplyser parterne i en pressemeddelelse.

Skiftet sker 1. september, og Ældre Sagen oplyser, at udskiftningen af annoncesalgspartner kommer oven på en relancering af medlemsbladet.

"I forbindelse med relanceringen af medlemsbladet, hvor vi har arbejdet med indholdet og et nyt design, syntes vi, efter mange års godt samarbejde med DG Media, at vi havde behov for at få "nye" øjne - også på annoncerne," udtaler Maria Luisa Højbjerg, kommunikationschef i Ældre Sagen i pressemeddelelsen.

Ifølge meddelelsen har Ældre Sagens magasin 747.000 læsere, og David Wall, adm. direktør i Frontmedia, er ikke overraskende glad for at få opgaven med annoncesalget i hus.

"Vi har haft en ualmindelig god og positiv proces med Ældre Sagen, og vi er glade og stolte over, at Ældre Sagen har valgt os til at varetage annoncesalget. Ældre Sagens medlemsblad er blevet relanceret i april og udvidet til et flot "nyt" magasin på 108 sider, som vi er sikre på kan gavne såvel nye som eksisterende virksomheder, som vil i kontakt med de mange læsere," udtaler David Wall i meddelelsen.

Frontmedia har i løbet af året også fået fingre i andre nye kunder. Blandt andet Informations digitale annoncesalg og Ud & Ses annoncer sælges nu af Frontmedia.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også