Føljetons omsadling får styrelse til at se på millionstøtte
Føljeton gik i luften i efteråret 2015. Men allerede nu justerer mediet på sin udgivelse og vil fremover udkomme med sin egen journalistik i et ugentligt nyhedsmagasin, mens de daglige nyhedsbreve alene skal formidle de vigtigste historier fra andre medier. Derudover vil der hver måned blive publiceret journalistiske serier i fire afsnit. Tidligere var Føljetons egenproducerede journalistik strøet med mere løs hånd ud over ugens dage.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Briefing: Ugen i mediebranchen
For abonnenter
Føljeton sadler om og lancerer nyhedsmagasin
For abonnenter