MediaWatch

Føljeton sadler om og lancerer nyhedsmagasin

Efter seks måneder relancerer Føljeton sig selv og dropper at udgive egen journalistik til daglig. Den samles i stedet i et nyt ugentligt magasin, mens det daglige nyhedsbrev fremover alene skal formidle de vigtigste historier fra omverdenen.

Lars Trier Mogensen og Nikolaj Thyssen er en del af den fem mand store redaktion bag Føljeton. | Foto: PR

Selvom Føljeton blot har seks måneder på bagen, er det blevet tid til at give mediet en overhaling. Således lancerer Føljeton nu en ny udgave af sig selv. Det betyder, at læserne fremover vil få et nyhedsmagasin om lørdagen, som samler mediets originale journalistik i form af analyser, idedebatter, portrætter og reportager.

Samtidig vil læserne fortsat få et udvalg af de – i Føljeton-optik – vigtigste historier i et dagligt nyhedsbrev.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medie: Regeringen lægger op til ny filmforpligtelse

I et aftaleudkast til de afsluttende forhandlinger om medieforliget fremgår det ifølge Finans, at DR og TV 2 på ny kan blive underlagt den såkaldte filmforpligtelse. Den blev ellers afskaffet i 2018, men siden har filmbranchen kritiseret udviklingen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs