MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske Medier lander et underskud i 2015, Børsen lukker investorplatform, og TV 2 lancerer efter et længere tilløb sin business-kanal. MediaWatch ser tilbage på ugen i mediebranchen.

Foto: Henrik Ohsten/TV 2

Inden weekenden kalder, giver MediaWatch her overblikket over ugens nyheder.

Det nystartede medie Føljeton blev i 2015 sendt ud på mediemarkedet med 4,4 mio. kr. i ryggen fra Innovationspuljen. Allerede efter et halvt år i luften sadler mediet om. I stedet for daglige journalistiske føljetoner vil mediet fremover udgive et magasin hver lørdag med egenproduceret journalistik. Dertil kommer som hidtil daglige nyhedsbreve med de vigtigste historier fra verden omkring os.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs