
Det digitale annoncemarked vokser. Sådan har udviklingen tegnet sig som en selvfølge de seneste mange år. Men væksten kommer i mindre og mindre grad danske medier til gode.
Facebook har ædt sig ind på markedet de senere år og står nu for en tredjedel af omsætningen, viser Danske Mediers Online Markedsstatistik for 2015.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Nyt medieforlig på plads med kulturbidrag og 100 mio. kr. til DR
Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensen (S) er blevet enig med en kreds af seks partier om en ny medieaftale, som har været ventet siden 2019. Den indeholder bl.a. støtte til lyd og podcast, et sænket titelloft, en ny børneradiokanal, flere millioner til ugeaviser og en afgift på seks pct. af streamingtjenesternes omsætning.