Hver tredje bannerkrone går til Facebook

Bannermarkedet er vokset pænt de seneste år, og det er næsten udelukkende Facebooks fortjeneste. Fraregner man Facebook, faldt det danske bannermarked sidste år.
Foto: PR/Facebook
Foto: PR/Facebook

Det digitale annoncemarked vokser. Sådan har udviklingen tegnet sig som en selvfølge de seneste mange år. Men væksten kommer i mindre og mindre grad danske medier til gode.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også