
Det digitale annoncemarked tegner sig for stadig mere af reklameomsætningen. Det viser Danske Mediers Online Markedsstatistik, der netop er offentliggjort.
I 2015 voksede den digitale annoncering med godt 680 mio. kr. og nåede for første gang over 6 mia. kr. Omsætningen på 6,1 mia. kr. svarer til en fremgang på 12,5 pct. i forhold til 2014.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.