MediaWatch

JP/Pol vil ruske op i det digitale annoncesalg

JP/Politikens Hus lancerer ny banner-valuta, der skal garantere annoncører, at læserne bliver eksponeret for annoncer i et bestemt antal sekunder. Det er et paradigmeskifte for digital annoncering, mener koncernen.

Annoncørerne kan se frem til at få et nyt redskab i værktøjskassen, når JP/Politikens Hus i morgen lancerer en ny målestok for bannerannoncering. ”Garanteret tid” kalder koncernen den nye digitale valuta. Det betyder, at medieindkøbere fremover kan købe en mængde af tid, som en annonce bliver vist for brugeren, frem for at betale for et vist antal klik eller eksponeringer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

16 medarbejdere fratræder på Jyllands-Posten

Syv journalistiske medarbejdere forlader avisen, mens yderligere ni medarbejdere er blevet opsagt - herunder en redaktionel analysechef. Derudover lukker Jyllands-Posten for kommentarsporet på Facebook. (Opdateret)

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs