Digitale nyhedspionerer i modvind

Onlinemedier som Buzzfeed og Mashable er udråbt til at være fremtidens nyhedsmedier, men begge har svært ved at finde en bæredygtig forretningsmodel.
Foto: Richard Vogel/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Richard Vogel/AP/Polfoto/Arkiv

Det var meningen, at de skulle være den digitale tidsalders store nyhedsåbenbaring – som et kærkomment svar på mediebranchens søgning efter en bæredygtig forretningsmodel for nyhedsmedier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også