Digitale nyhedspionerer i modvind

Onlinemedier som Buzzfeed og Mashable er udråbt til at være fremtidens nyhedsmedier, men begge har svært ved at finde en bæredygtig forretningsmodel.
Foto: Richard Vogel/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Richard Vogel/AP/Polfoto/Arkiv

Det var meningen, at de skulle være den digitale tidsalders store nyhedsåbenbaring – som et kærkomment svar på mediebranchens søgning efter en bæredygtig forretningsmodel for nyhedsmedier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også