MediaWatch

Huffington Posts britiske lillebror har fundet sit publikum

Et godt øje for det lokale marked har banet vej for Huffington Post i Storbritannien, hvor mediet indledte sin globale ekspansion i 2011. Men rejsen har ikke været uden ridser i lakken.

Det var med til at styrke Huffington Post UK's britiske identitet, da det lykkedes at overtale hertuginde Kate Middleton til at være gæsteredaktør i februar. | Foto: Chris Jackson/AP/Polfoto/Arkiv

Skeptikerne var ved at snuble over hinanden, da Huffington Post meldte sin ankomst i Storbritannien i 2011.

For amerikansk, uoriginalt og letbenet, lød dommen fra flere sider af branchen, der tvivlede på, at briterne ville tage godt imod onlinemediets blanding af hurtige nyheder og blogs med holdninger til venstre for midten.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs