MediaWatch

Buzzfeed bygger nyt socialt annonceprodukt

Det sociale annonceprodukt Buzzfeed Swarm var blandt nyhederne, der blev præsenteret på den amerikanske techmesse SXSW. Dansk bureau er begejstret.

Foto: Richard Vogel/AP/Polfoto/Arkiv

Amerikanske Buzzfeed går nye veje for at udvide annonceforretningen. På techmessen South by Southwest (SXSW) i Austin, USA, der sluttede i sidste uge, præsenterede Buzzfeed et af de nye tiltag, der er i støbeskeen til annoncørerne, Buzzfeed Swarm, der trækker på mediets gennemslagskraft på de sociale medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jyllands-Posten skærer millioner af printsider væk, nye tal gør status over tv- og streaming-forbruget, og forskere giver tips til kunstig intelligens i medievirksomheder. Vi gennemgår de saftigste historier på MediaWatch i uge 49 lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs