MediaWatch

Buzzfeed bygger nyt socialt annonceprodukt

Det sociale annonceprodukt Buzzfeed Swarm var blandt nyhederne, der blev præsenteret på den amerikanske techmesse SXSW. Dansk bureau er begejstret.

Foto: Richard Vogel/AP/Polfoto/Arkiv

Amerikanske Buzzfeed går nye veje for at udvide annonceforretningen. På techmessen South by Southwest (SXSW) i Austin, USA, der sluttede i sidste uge, præsenterede Buzzfeed et af de nye tiltag, der er i støbeskeen til annoncørerne, Buzzfeed Swarm, der trækker på mediets gennemslagskraft på de sociale medier.

Swarm giver annoncører adgang til at køre en kampagne over for Buzzfeeds publikum på seks sociale medier; Snapchat Discover, Vine, YouTube, Facebook, Instagram and Tumblr og trække på mediets viden om, hvor og hvordan budskabet bedst rammer på platformene.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs