MediaWatch

Buzzfeed bygger nyt socialt annonceprodukt

Det sociale annonceprodukt Buzzfeed Swarm var blandt nyhederne, der blev præsenteret på den amerikanske techmesse SXSW. Dansk bureau er begejstret.

Foto: Richard Vogel/AP/Polfoto/Arkiv

Amerikanske Buzzfeed går nye veje for at udvide annonceforretningen. På techmessen South by Southwest (SXSW) i Austin, USA, der sluttede i sidste uge, præsenterede Buzzfeed et af de nye tiltag, der er i støbeskeen til annoncørerne, Buzzfeed Swarm, der trækker på mediets gennemslagskraft på de sociale medier.

Swarm giver annoncører adgang til at køre en kampagne over for Buzzfeeds publikum på seks sociale medier; Snapchat Discover, Vine, YouTube, Facebook, Instagram and Tumblr og trække på mediets viden om, hvor og hvordan budskabet bedst rammer på platformene.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Yousee-ejer skyder gang i historisk it-projekt

Nuuday sætter nu gang i et fireårigt digitalt transformationsprojekt, der kommer til at stå koncernen i en milliard kroner. Op mod 80 pct. af de gamle systemer fra TDC-tiden skiftes ud. Investeringen skal sikre Nuudays digitale udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs