Politiken vil generobre trafik og læsere med premium-model

Trafik og abonnementssalg skal løftes. Derfor siger Poltiken farvel til dets metered model og skifter til en premium-model, siger ansv. chefredektør Bo Lidegaard.
Foto: Jacob Ehrbahn/Politiken
Foto: Jacob Ehrbahn/Politiken

Siden november har Politiken været i gang med de indledende øvelser. I dag blev det en realitet. Avisen dropper den betalingsmodel, der har trådt det første stykke af stien mod en digital abonnementsforretning, den såkaldte metered model.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også