Politiken vil generobre trafik og læsere med premium-model

Trafik og abonnementssalg skal løftes. Derfor siger Poltiken farvel til dets metered model og skifter til en premium-model, siger ansv. chefredektør Bo Lidegaard.
Foto: Jacob Ehrbahn/Politiken
Foto: Jacob Ehrbahn/Politiken

Siden november har Politiken været i gang med de indledende øvelser. I dag blev det en realitet. Avisen dropper den betalingsmodel, der har trådt det første stykke af stien mod en digital abonnementsforretning, den såkaldte metered model.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også