Pres på printannoncer bag ansættelsesstop på JP

Svigtende annoncesalg på print har lagt pres på Jyllands-Postens forretning. Modsvaret er ansættelsesstop og målet om at fordoble det digitale indholdssalg.
Foto: Casper Dalhoff/Polfoto/Arkiv
Foto: Casper Dalhoff/Polfoto/Arkiv

Det er med en fod på henholdsvis bremser og speeder, at Morgenavisen Jyllands-Posten skal styre gennem 2016.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også