MediaWatch

Danske medier frygter ikke Huffington Post

Huffington Post planer om at lancere en dansk udgave tages med sindsro af danske medier.

Foto: Richard Vogel/AP/Polfoto

Med udgangspunkt i hovedkvarteret i New Yorks Lower East Side-kvarter har amerikanske Huffington Post de seneste år haft travlt med at erobre resten af verden i mediemæssig forstand. Indtil videre er onlinemediet tilstede i 15 forskellige lande – og der står flere på to do-listen. Blandt dem er Danmark.

"The Huffington Post sigter mod at blive et førende nyheds- og livsstilsite for det danske publikum," har driftsdirektør Koda Wang, der er ansvarlig for Huffington Posts internationale ekspansion, tidligere fastslået overfor MediaWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs