MediaWatch

Ekstra Bladet på vej med afdeling for native advertising

Kommerciel interesse i native advertising får Ekstra Bladet til at oprette native-afdeling, siger digital redaktør.

Foto: /ritzau/Thomas Borberg

Det er ikke kun Metroxpress, som dedikerer en hel afdeling til annoncer, der ligner redaktionelt indhold, også kaldet native advertising.

Metroxpress åbner afdeling for native advertising

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs