MediaWatch

Snapchat henter annonceekspert fra Facebook

Facebook mister annonceeksperten Sriram Krishnan, som fremover skal arbejde for Snapchat. Rygterne går på, at han skal være med til at udvikle Snapchats annonceteknologi.

Foto: Janus Engel/Polfoto/Arkiv

Snapchat er gået på rov hos Facebook og ansætter nu Sriram Krishnan, som har været med til at udvikle Facebooks Audience Network. Det skriver recode.net.

Ifølge mediet har en talsperson fra Snapchat bekræftet, at Sriram Krishnan nu bliver en del af virksomhedens vækst- og indtjeningsafdeling. Hos Facebook arbejdede Krishnan bl.a. på deres Audience Network, som giver Facebook-annoncører mulighed for at annoncere på andre mobilapps.

Recode.net skriver, at Snapchat afviser at fortælle nærmere om Sriram Krishnans præcise stillingsbeskrivelse, men spekulerer i, at han skal være med til at automatisere Snapschats mobilannoncer og dermed øge det sociale medies indtjeningsgrundlag.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs