
Instagram-brugere har måske lagt mærke til, at der er dukket flere annoncer op på det sociale medie det seneste stykke tid. Instagram har nemlig skruet kraftigt op for reklamevisningerne, skriver Recode.
Brand Networks, der er en af Instagrams officielle annoncesamarbejdspartnere, offentliggjorde forleden tal, der viste, at reklamevirksomheden stod bag 50 mio. annoncevisninger på det sociale medie i august sidste år.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Radio- og podcastplatforme håber på mere fair konkurrence med ny støttemodel
Public Service Puljen og Innovationspuljen bliver åbnet for, at der kan søges støtte til lyd - og det er et vigtigt skridt, lyder det fra en række lydproducenter. Mens Podimo ”helt sikkert” vil søge, afventer Radio ABC og Zetland de endelige støttekriterier. Egmont ser nyt forretningspotentiale i aftalen.