MediaWatch

Bureau: Mobilselskabs adblocker kan skabe våbenkapløb

Mobilselskabet 3 vil blokere for annoncer på sine netværk. Det vil gå udover mediernes annonceindtjening på mobilen, vurderer mediebureau.

Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv

Teleselskabets 3's beslutning om at fjerne annoncer på sine kundernes mobiltelefoner vil i første omgang ikke få den store betydning for annonceringen og planlægningen af kampagner på mobil.

Sådan lyder vurdering fra Peter Loell, direktør i Resolution, der er en digital marketingvirksomhed under mediebureauet Omnicom Media Group.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs