Digital: 2016 kan blive mobilens gennembrud som annonceplatform
Vækst i datadrevet annoncesalg, øget fokus på web-tv og annoncering på mobilen. Sådan lyder forventningerne til, hvad der bliver de største vækstmotorer på det digitale annoncemarked i 2016 i en prognose fra Danske Medier og analyseselskabet IRM.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Medier: Kvaliteten af bannerannoncer skal løftes
For abonnenter
Digital annoncering fortsætter "imponerende" vækst
For abonnenter
Prognose: Reklamemarkedet ser vækst efter års nedgang
For abonnenter