MediaWatch

Digital annoncering fortsætter "imponerende" vækst

Programmatisk salg, webtv og mobil driver væksten på annoncemarkedet i 2015. Tendensen ser ud til at fortsætte til næste år, viser prognose.

Annoncemarkedet er i bedring. Det er den hurtige konklusion på en ny prognose over det danske reklamemarked i 2015 og 2016.

I takt med at de samfundsøkonomiske konjunkturer er for opadgående, kan mediemarkedet se frem til øget annonceomsætningen. Til næste år kommer det samlede annoncemarked til at være på 15.332 mia. kr. Det er det højeste niveau siden 2011.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

En ny medieaftale kan være på trapperne

Medieordførerne fra stort set alle partier i Folketinget er kaldt til møde uden bagkant onsdag eftermiddag. Med udsigt til sommerferie om få uger spidser de månedlange forhandlinger om en ny medieaftale til. Flere forventer, en aftale kan lande de kommende dage. Men der er stadig uenighed om afgørende spørgsmål, erfarer MediaWatch.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs