
Annoncemarkedet er i bedring. Det er den hurtige konklusion på en ny prognose over det danske reklamemarked i 2015 og 2016.
I takt med at de samfundsøkonomiske konjunkturer er for opadgående, kan mediemarkedet se frem til øget annonceomsætningen. Til næste år kommer det samlede annoncemarked til at være på 15.332 mia. kr. Det er det højeste niveau siden 2011.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
En ny medieaftale kan være på trapperne
Medieordførerne fra stort set alle partier i Folketinget er kaldt til møde uden bagkant onsdag eftermiddag. Med udsigt til sommerferie om få uger spidser de månedlange forhandlinger om en ny medieaftale til. Flere forventer, en aftale kan lande de kommende dage. Men der er stadig uenighed om afgørende spørgsmål, erfarer MediaWatch.