Medier: Kvaliteten af bannerannoncer skal løftes

Medierne må gøre op med den klassiske bannerreklame, hvis de vil bevare den digitale vækst, erkender flere medier. Brug af adblockere er en konsekvens af overlæssede hjemmesider.

Det digitale annoncemarked fortsætter ufortrødent sin vækst. Det er konklusion på en ny prognose for det danske reklamemarked i 2015 og 2016.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også