Prognose: Reklamemarkedet ser vækst efter års nedgang
![Foto: Steen Wrem/Polfoto](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6194796.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Reklamer%2520genbrug%2520-%2520foto%2520WREM%2520STEEN-version1.jpg)
Reklamemarkedet går mod lysere tider. Efter tre års nedgang ser udviklingen ud til at vende i år. Det viser en prognose udarbejdet af det svenske Institut for reklame- og mediestatistik, IRM, for Danske Medier.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 indfører ny reklamevaluta
For abonnenter
TV 2 vil skræddersy reklameblokke på Play
For abonnenter
MTG og Discovery går sammen om salgsbureau i Sverige
For abonnenter