Prognose: Reklamemarkedet ser vækst efter års nedgang

Efter flere års negativ udvikling er der udsigt til en beskeden vækst i den danske reklameomsætning i år, og de positive takter fortsætter næste år.
Foto: Steen Wrem/Polfoto
Foto: Steen Wrem/Polfoto

Reklamemarkedet går mod lysere tider. Efter tre års nedgang ser udviklingen ud til at vende i år. Det viser en prognose udarbejdet af det svenske Institut for reklame- og mediestatistik, IRM, for Danske Medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også