
Fire mediehuse skiller sig ud på nettet, når det gælder gennemslagskraften hos de danske brugere. Det viser udviklingen hen over året i udgivernes besøgstal målt på klik, samt daglige og månedlige brugertal.
JP/Politikens Hus har med titlerne Ekstra Bladet, Jyllands-Posten, Politiken og Lokalavisen placeret sig i toppen af de danske mediehuse med Berlingske Media, der bl.a. udgiver BT og Berlingske på en andenplads. Begge har som de eneste nyhedsflader mere end 800.000 daglige brugere.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.