MediaWatch

TV 2 vil skræddersy reklameblokke på Play

Tv-stationen forsøger sig for første gang med databerigede reklameblokke på streamingtjenesten.

Kommerciel direktør i TV 2, Flemming Rasmussen, under gårsdagens "Media Talk". | Foto: TV 2

Når seerne tuner ind på TV 2's flow tv-kanaler og TV 2 Play mødes de i dag af de samme reklamer.

Men fra 2016 ændrer det sig. TV 2 erstatter nemlig den traditionelle reklameblok ved liveseningen på TV 2 Play med særlige reklamer målrettet de husstande, som annoncørerne mere præcist ønsker.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs