MediaWatch

TV 2 går ind på tilbudsmarkedet med digitalt tiltag

Det første skud fra stammen af tv-stationens strategiske samarbejde med Ebay bliver et digitalt produkt knyttet til husstandsomdelte tilbudsaviser.

Foto: Henrik Ohsten/TV 2

JP/Politikens Hus, North Media og Post Danmark er tre hovedspillere på markedet for tilbudsaviser. Nu træder TV 2 ind i grænselandet til samme marked.

På sit årlige "Media Talk", hvor mediebureauer og annoncørerne bliver præsenteret for TV 2's salgstiltag i det nye år, løftede tv-stationen i dag sløret for, at den lancerer et skræddersyet, digitalt produkt til annoncører, som er brugere af husstandsomdelte tilbudsaviser.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Jobindex ser overskud vokse med 40 pct.

”Antallet offentlige jobannoncer på det højeste niveau, vi nogensinde har målt,” lyder det fra adm. direktør i Jobindex i forbindelse med offentliggørelse af kvartalsrapport.

DR-sportschef stopper

DR skal se sig om efter en ny sportschef, da den nuværende skifter branche efter syv år i spidsen for DR Sporten.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs