TV 2 går ind på tilbudsmarkedet med digitalt tiltag

Det første skud fra stammen af tv-stationens strategiske samarbejde med Ebay bliver et digitalt produkt knyttet til husstandsomdelte tilbudsaviser.
Foto: Henrik Ohsten/TV 2
Foto: Henrik Ohsten/TV 2
CHRISTIAN CARLSEN OG THOMAS NYGAARD MADSEN

JP/Politikens Hus, North Media og Post Danmark er tre hovedspillere på markedet for tilbudsaviser. Nu træder TV 2 ind i grænselandet til samme marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også