TV 2 indfører ny reklamevaluta
I årevis har TV 2 solgt annonceplads ud fra valutaen TRP. De tre bogstaver står for "taget rating point" og beskriver, hvor en stor en del af en målgruppe, eksempelvis mænd over 18 år, en annoncekampagne rammer.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
TV 2 går ind på tilbudsmarkedet med digitalt tiltag
For abonnenter
Ny TV 2-direktør: Et tilbud, jeg ikke kunne sige nej til
For abonnenter
Undersøgelse: Tv-forbruget stiger trods fald i live-tv
For abonnenter