MediaWatch

Bureau: Vaner holder pris på mobilannoncer nede

Indgroede vaner og mangel på skudsikker dokumentation af effekten får indtjeningen på mobilannoncer til at halte efter print og desktop, mener bureau.

Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv

Mediernes indtjening på mobilannoncer halter. Pengene ligger fortsat på print og desktop, og én af forklaringerne er, at annoncørernes fokus endnu ikke er flyttet med over på mobilen i samme grad forbrugernes.

Det mener Kenneth Brenøe, der er trading director i mediebureaugruppen Group M.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs