Zetland satser på live-arrangementer

Det nye Zetland skal nå 14.500 nye abonnenter i løbet af mediets første to leveår, hvis det skal være økonomisk bæredygtigt. Mediet satser også på live-aktiviteter som en vigtig indtægtskilde.

20 nye abonnenter hver dag. Året rundt. I to år. Det er udfordringen, som Zetland står over for, hvis mediet skal blive en økonomisk sund gesjæft i løbet af sine første to leveår.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også