Egmont: Vækst på mobilen presser online indtjening

Pengene for online annoncer ligger på desktop, men brugerne flytter over på mobilen. Det skaber udfordringer for Egmont, der forventer, at mobil i år vil udgøre 10 pct. af den digitale omsætning.

I takt med at flere forbrugerne vælger mobilen som deres foretrukne platform, står medier over for udfordringen med at tjene penge på online annoncer på den lille skærm. Det er en problematik, som Egmont Publishing tydeligt mærker i det daglige.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også