Egmont: Vækst på mobilen presser online indtjening
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6552344.ece/ALTERNATES/schema-16_9/egmont%2520magasiner%2520og%2520ugeblade%2520(ny).jpg)
I takt med at flere forbrugerne vælger mobilen som deres foretrukne platform, står medier over for udfordringen med at tjene penge på online annoncer på den lille skærm. Det er en problematik, som Egmont Publishing tydeligt mærker i det daglige.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
EB: Mobilvækst udfordrer omsætningen på online annoncer
For abonnenter
Egmonts magasiner skal producere mere digitalt indhold
For abonnenter
Egmont: Vi mente, Anders And-reklame var i orden
For abonnenter