MediaWatch

Egmonts magasiner skal producere mere digitalt indhold

Egmont Publishing sadler om på det digitale område. Webredaktører skal fremover arbejde som skrivende journalister.

Foto: PR, Egmont

Flere kræfter til at producere mere digitalt indhold og sammenlægning af medarbejderne i større teams. Det er resultatet af en ny strategi på det digitale område for Egmont Publishings magasiner.  

"Vi går fra at have nogle små digitale enheder på de enkelte titler til at prøve at samle holdene i større grupper. Målet er at skabe flere producerende hænder. Hvis man sidder på en lille redaktion, går der en større del af arbejdstiden på funktioner som Facebook og nyhedsbreve, hvilket betyder, at der er færre ressourcer til at producere digitalt indhold," siger Erling Tind Larsen, chefredaktør på Her & Nu og siden 1. oktober digital chefredaktør hos Egmont Publishing.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs