Bureau: Instagram åbner ny kvindekanal

Magasinerne får fornyet konkurrence på annoncefronten, når Instagram rykker ind på det danske annoncemarked, mener IUM.
Foto: Karly Domb Sadof/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Karly Domb Sadof/AP/Polfoto/Arkiv

Med udgangen af september åbner en ny digital markedsføringskanal, når Instagram bliver annoncemedie.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også