MediaWatch

TV 2 opruster på sociale medier med ny redaktionschef

Ny redaktionschef skal give TV 2 Nyhederne større gennemslagskraft på de sociale medier.

Det er til begivenheder som fx Folketingsvalg, at TV 2 bl.a. vil fokusere mere på sociale medier. | Foto: TV 2

Sociale medier skal tænkes dybere ind, når TV 2 Nyhederne skal ud.

Som en del af tv-koncernens nye strategi, der går "all in" på den digitale transformation, har koncernen sat jagten ind på en digital direktør og sigter mod en fordobling af de digitale indtægter i løbet af de næste tre år.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Debat: Mediepolitik uden jordforbindelse

Magter folketing og regering at lave en medieaftale, der kan gennemføres, og vil den fungere i virkelighedens mediemarked? Sporene skræmmer. Den seneste medieaftale fra 2018 er et klart eksempel på, hvor galt det kan gå. Men den var desværre ikke en undtagelse. Sådan lyder det fra rådgiver og tidl. generaldirektør i DR Christian S. Nissen i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs