MediaWatch

Annoncenetværk lukker ned i Danmark

Specific Media lægger de skandinaviske forretninger ned. I Danmark berører lukningen seks medarbejdere.

Screenshot fra Specific Media

Udviklingen inden for programmatisk salg giver store omvæltniger på annoncemarkedet, og nu trækker en af de kendte internationale spillere sig fra det skandinaviske marked.

Siden 2009 har det britiske annoncenetværk Specific Media opereret i Skandinavien, men for få uger siden blev den danske afdeling lukket. Tilsvarende er forretningerne i Sverige og Norge lagt ned.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs