Content marketing-indhold boomer i danske medier

Annoncørerne efterspørger i stigende grad content marketing, og de landsdækkende dagblade er klar til at stille sulten - med få undtagelser.
Ekstra Bladet er blandt de medier, der oplever stigende interesse for content marketing. | Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv
Ekstra Bladet er blandt de medier, der oplever stigende interesse for content marketing. | Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv
Hans Løgstrup Poulsen

[fakta]Content marketing, eller indholdsmarkedsføring, eller reklame formidlet med journalistiske værktøjer, har gjort sit indtog i den danske mediebranche og vil vokse i fremtiden. Det fremgår af en rundspørge, som MediaWatch har foretaget blandt de landsdækkende dagblade. Især online-delen oplever et boomende marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også