Content marketing-indhold boomer i danske medier
![Ekstra Bladet er blandt de medier, der oplever stigende interesse for content marketing. | Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7427072.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_38715999.jpg)
[fakta]Content marketing, eller indholdsmarkedsføring, eller reklame formidlet med journalistiske værktøjer, har gjort sit indtog i den danske mediebranche og vil vokse i fremtiden. Det fremgår af en rundspørge, som MediaWatch har foretaget blandt de landsdækkende dagblade. Især online-delen oplever et boomende marked.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 om adblocker: Som at handle uden at betale
For abonnenter
Guardian taber penge trods større omsætning
For abonnenter