MediaWatch

Rapport: 23 pct. bruger adblockere i Danmark

Brugen af adblockere er på verdensplan steget eksplosivt det sidste år. I Danmark er 23 pct. af brugerne hoppet med på vognen.

23 pct. af danskerne brugte i andet kvartal i år en adblocker, der blokerer web-annoncer, når man søger på nettet.

Det viser en ny rapport om adblockere fra firmaet PageFair udviklet i samarbejde med softwarefirmaet Adobe.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs