TV 2 om adblocker: Som at handle uden at betale
![Peter Brüchmann, digital chef på TV 2](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6255166.ece/ALTERNATES/schema-16_9/PeterBruchmann.jpg)
Reklamer kan være et forstyrrende element, når brugere vil tjekke nyheder på danske mediers websider. Ifølge tal fra Danske Medier har det fået 14 pct. af internetbrugerne til at installere adblocker, der lukker ned for reklamer på nettet.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Danske Medier nedsætter adblocker-gruppe
For abonnenter
Medie: Apple åbner for annonce-blokering på mobilen
For abonnenter