TV 2 om adblocker: Som at handle uden at betale

Den næststørste danske netavis ser med stor alvor på adblockers indtog på internettet. Men det ødelægger ikke hele forretningsmodellen.
Peter Brüchmann, digital chef på TV 2
Peter Brüchmann, digital chef på TV 2

Reklamer kan være et forstyrrende element, når brugere vil tjekke nyheder på danske mediers websider. Ifølge tal fra Danske Medier har det fået 14 pct. af internetbrugerne til at installere adblocker, der lukker ned for reklamer på nettet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også