MediaWatch

Danske Medier nedsætter adblocker-gruppe

Adblockere udfordrer medier verden over, og nu vil Danske Medier give sit bud på, hvordan udfordringen håndteres.

Et spritnyt initiativ skal klæde danske medier bedre på til at håndtere adblockere, som lukker ned for annoncer på hjemmesider og dermed udfordrer mediernes annonceindtægter.

Danske Medier har nemlig besluttet at nedsætte en arbejdsgruppe, som skal undersøge og samle erfaringer om adblockere. Allan Sørensen, digital chef hos Danske Medier, fortæller, at gruppens medlemmer endnu ikke er blevet udpeget, men at der bliver tale om tekniske chefer fra en række store mediehuse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs