Forbrugerombudsmand øger fokus på native advertising

Forbrugerombudsmanden har sat flere ressourcer ind på at vejlede annoncører og medier om native advertising, så forbrugerne kan beskyttes.
Hans Løgstrup Poulsen

Langt fra alle læsere kan skelne mellem det, mediernes egne redaktioner producerer, og så de annoncer, der ligner artikler, såkaldt native advertising, som i stigende grad fylder i mediernes annonceomsætning. Det viser undersøgelser, som MediaWatch tidligere har beskrevet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også