Fagfolk: Annonce-artikler er svære at gennemskue for læserne
![Foto: Martin Kurt Haglund/Polfoto/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6954592.ece/ALTERNATES/schema-16_9/8736317.jpg%2520aviser%2520dagblade)
Der er bred enighed om, at de danske dagblade lever op til lovgivningen for at mærke den markedsføring, der ligner artikler, såkaldt native advertising. Ifølge en rundspørge af MediaWatch vinder native advertising, der lægger sig op ad mediernes journalististiske indhold og troværdighed, frem i efterspørgsel og omsætning blandt de danske dagblade.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Content marketing-indhold boomer i danske medier
For abonnenter
Medie vil opdrage content marketing-annoncører
For abonnenter