MediaWatch

Ekstra Bladet: Programmatic vokser hurtigere end forventet

Det automatiserede bannersalg via computer er blevet så populært, at Microsoft nu dropper traditionelt salg. Ekstra Bladet mærker også udviklingen, men vil ikke gå samme vej, siger annoncedirektør.

Den teknologiske udvikling har ikke kun ændret arbejdsgangen på mediernes redaktioner, men også i salgsafdelingerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Topchef stopper i Microsoft Danmark

Microsoft Danmark har allerede en afløser parat, når Nana Bule stopper som adm. direktør i softwareselskabet ved udgangen af året. Den nye topchef kommer fra Deloitte.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs