Ekstra Bladet: Programmatic vokser hurtigere end forventet

Det automatiserede bannersalg via computer er blevet så populært, at Microsoft nu dropper traditionelt salg. Ekstra Bladet mærker også udviklingen, men vil ikke gå samme vej, siger annoncedirektør.

Den teknologiske udvikling har ikke kun ændret arbejdsgangen på mediernes redaktioner, men også i salgsafdelingerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også