MediaWatch

Krak Media Group udvider med socialt sportsmedie

Det ti år gamle sociale sportsmedie, Holdsport.dk, lader fra juni Krak Media Group håndtere salget.

Det sociale sportsmedie, Holdsport.dk, slutter sig nu til Krak Media Group, som skal håndtere salget, skriver Eniro Danmark i en pressemeddelse.

Den nye samarbejdsaftale betyder, at annoncørerne får mulighed for at købe sig ind på Holdsport.dk via både direkte og programmatic-salg.

Holdsport.dk var i 2004 oprindelig et enkeltmandsprojekt, men med flere end 200.000 registrerede brugere og otte mio. månedlige sidevisninger har virksomheden nu en størrelse, der kræver en partner til annoncesalget.

”Omkring halvdelen af trafikken på Holdsport.dk er mobil, enten via mobilsitet eller vores populære app, hvor brugerne laver aftaler og udveksler informationer omkring deres hold. Så vi har brug for en partner, der kan skrue tingene rigtigt sammen under de forudsætninger, og det er jeg sikker på, at vi har fundet i Krak Media Group,” siger Frank Bjergø, ejer af Holdsport.dk, i meddelelsen.

Krak Media Group ejes af Eniro Danmark A/S, og netværket består ud over Eniros egne sites af en række partnersites, eksempelvis Rejseplanen, Boligsiden, Alletiders Kogebog, Information og FDM.

Eniro i stor omlægning: Skærer 350 stillinger 

Mere fra MediaWatch

Debat: Mediepolitik uden jordforbindelse

Magter folketing og regering at lave en medieaftale, der kan gennemføres, og vil den fungere i virkelighedens mediemarked? Sporene skræmmer. Den seneste medieaftale fra 2018 er et klart eksempel på, hvor galt det kan gå. Men den var desværre ikke en undtagelse. Sådan lyder det fra rådgiver og tidl. generaldirektør i DR Christian S. Nissen i dette debatindlæg.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs