Benjamin vil score Google-trafik på mand-kvinde dialog
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5370583.ece/ALTERNATES/schema-16_9/woman.jpg)
Hvad tænker det modsatte køn egentlig?
Det spørgsmål skal drive en ny tjeneste på mandemagasinet "M!" og på Woman, skriver Benjamin Media i en pressemeddelelse.
Den nye tjeneste giver de mandelige brugere på mmm.dk mulighed for at stille fritekstspørgsmål til de kvindelige brugere på woman.dk. Den kvindelige bruger kan enten selv svare mændene, eller hun kan stemme på de andre kvinders svar. Tjenesten går også den anden vej.
Tjenesten adskiller sig fra andre debatfora ved, at det brugergenererede indhold deles af de to sites, men de rene kvindelige og mandlige målgrupper holdes på deres respektive sites.
"Vi tror på, at vi på den måde får vi en helt særlig og særdeles brugbar blanding af kvalitative og kvantitative svar, som virkelig vil hjælpe på forståelsen mænd og kvinder imellem", siger digital teamchef Allan Brodersen, Benjamin Media.
Udover at drive trafik via dialog er målet også at hente Google-trafik. Debatfora ranker ofte højt i Google og scorer meget trafik. Det vil samarbejdet kapitalisere på, oplyser Allan Brodersen.
Som hjælp har ideen også to forholdsvis trafiktunge sites i ryggen. Woman.dk havde i marts 2015 385.000 brugere og mmm.dk 246.000
Relaterede artikler
Benjamin-redaktører skal sparre om fremtidens annoncer
For abonnenter
”Mmm.dk og Woman.dk skal larme mere”
For abonnenter
Benjamin-sites skal skræddersy indhold til brugere
For abonnenter