MediaWatch

Benjamin-sites skal skræddersy indhold til brugere

Med ny datastrategi vil Benjamin Media fra næste år give brugerne forskelligt layout ud fra brugernes interesser, og om de kommer fra Facebook eller Google.

Personaliseret indhold kommer til at være en hjørnesten i Benjamin Medias digitale ambitioner for 2015.

Ifølge digital direktør Christina Blaagaard tester Benjamin i øjeblikket flere dataløsninger, der skal kunne foreslå relevant indhold på baggrund af brugerens præferencer, og hvad udgiveren ved om dem.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs