MediaWatch

Benjamin-redaktører skal sparre om fremtidens annoncer

Redaktørerne for Benjamins netmedier kan sagtens brainstorme med salgsfolk om native advertising-indhold, siger digital direktør.

Native advertisement er et stadig vigtigere område for Benjamin Media, og ifølge digital direktør Christina Blaagaard er det derfor nødvendigt at invitere annoncører mere ind.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs