MediaWatch

Bonnier skyder 50 mio. i nyt svensk online medie

Den svenske mediekoncern har købt sig ind i nystartet svensk online-medie for stort million-beløb, skriver svensk medie.

Foto: Screendump

Bonnier har satset stort på start up medie Kit, der er baseret på distribution via sociale medier, skriver det svenske medie Breakit

Flere måneder før sin lancering modtog det svenske online-medie Kit hele 50 mio. sek. i risikokapital ( kr.) fra mediekoncernen Bonnier - et bemærkelsesværdigt stort beløb i en indledende kapitalrunde i nordisk sammenhæng, skriver det svenske medie Breakit.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs