MediaWatch

Gemius vil lancere nyt webtal trods tabt udbud

Det planlagte tal for mediernes webtrafik på tværs af platforme bliver stadig lanceret, selvom selskabet netop har tabt målingen til Gallup, siger adm. direktør for Gemius.

Foto: Colourbox

"Tillykke til Gallup".

Sådan lyder kommentaren fra adm. direktør Christian Hjort fra Gemius, der netop har tabt ordren på webmålingerne for Danske Medier, som selskabet har haft siden 2007.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs